עדן

עדן

איך לרזות בלי לרדת במשקל

המחשבה על דיאטה וירידה במשקל מעוררת ברבים מאיתנו ציפייה לסבל מתמשך. אתם בוודאי רוצים לרדת במשקל, אבל נדמה לכם שצריך לשם כך לפצוח בדיאטת כאסח אכזרית. מסתבר כי גם אתם יכולים לרזות בלי לנקוט דווקא בשיטות המוכרות שגורמות תסכול. וגם אתם יכולים להצליח בלי להרעיב את הגוף ובלי לשנות באופן דרסטי את סדר היום או סגנון החיים שלכם.

איך לרזות בלי לרדת במשקל ? מקפידים על אוכל חם

פרסומות של גופים עלומים מציעים לכם כדורי “פלא” שעוזרים לחסום את תחושת הרעב. הרשו לנו לגלות לכם דרך בריאה באמת, להקטין את תחושת הרעב שלכם. מאכלים חמים תורמים מאוד לתחושת השובע. בפרט, כדאי להקפיד על מזונות חמים בעלי תכולת נוזלים מרובה. אם חשבתם על מרקים, אתם צודקים. וכדאי להגיש אותם לפני המנה העיקרית. כך אתם לא מרגישים בדיאטה, אתם לא צריכים לחשוב על ירידה במשקל. ובכל זאת, עם הזמן מרגישים יותר קלילים ופחות כבדים. ואם אתם רוצים עוד דרך מעולה להרגיש שבעים אל תוותרו על הדגנים המלאים. העדיפו לחם מלא על לחם לבן. בחרו אורז מלא, כוסמת מלאה וקוואקר מלא ותרוויחו שובע ובריאות.

עודף משקל ? אולי זה פשוט חוסר בשינה

אם אתם לא מצליחים להבין למה אתם מרגישים כבדים ולמה אתם סובלים ממשקל עודף שימו לב למה שאומר לנו המדע. מדענים טוענים כי אחת ההשלכות של פחות מדי שעות שינה זו עליה במשקל שלכם. מסתבר כי מחקרים מראים שמספיק להוסיף שעת שינה אחת בלילה כדי לרזות. כאשר אתם עייפים, אתם בדרך כלל גם נוטים לנשנש. עייפות גורמת לכולנו להרגיש שאנו צריכים מתוק ופחמימות כדי להישאר ערים. בקיצור, שנו קצת יותר ותראו איך בלי דיאטה אתם יורדים במשקל.

אכילה מתונה וחיים רגועים

דרך נוספת שתאפשר לכם להרזות, להרגיש יותר קלים ובלי באמת לעשות דיאטה מבוססת על שילוב. שילוב בין אכילה מתונה מצד אחד וחיים רגועים מצד שני. כדי להירגע יש הרבה שיטות שיכולות לעזור. למשל קריאת ספר טוב לפני השינה. הקשבה למוזיקה רגועה. יוגה או מדיטציה. יתכן שעבורכם כדאי לנסות הליכה בחוף הים או תרגול נשימות. מלבד זאת, תוכלו גם לשים לב לצורה שבה אתם אוכלים.

מרבית האנשים כיום אוכלים בחופזה, מהר ובלי לחשוב. הרגילו את עצמכם לאכול בנחת. לפחות את הארוחות המרכזיות שלכם נסו בתחילה לאכול כשאתם מסבים לשולחן. היו מודעים ללעיסה. בדקו כמה זמן לוקח לכם כיום ללעוס לפני שאתם בולעים. הכפילו את זמן הלעיסה. מדוע זה חשוב? כך אתם מקלים על תהליך העיכול. אתם מפרקים נכון יותר את המזון. אתם מאפשרים לתחושת השובע להגיע מהקיבה אל המוח. עם הזמן, תראו שאתם אוכלים פחות, בלי שבכלל ניסיתם לעשות דיאטה או לרדת במשקל.

איך לרזות בלי לרדת במשקל, טריק הצלחת הקטנה

אוהבים טריקים שעובדים? יש לנו עוד אחד בשבילכם. לטריק הזה קוראים הצלחת הקטנה. נסו להגיש את האוכל בצלחות קטנות יותר. כולנו אוכלים עם העיניים ואנו מעדיפים לראות מולנו צלחת עמוסה. אם גם אתכם הרגילו ההורים מגיל צעיר “לגמור הכל מהצלחת”, זו השיטה שאיננה מצריכה מכם לספור קלוריות. הגישו בצלחת קטנה ותיווכחו כי אתם אוכלים פחות, אפילו מבלי שהתכוונתם

 

 

פוסטים נוספים

סגירת תפריט