עדן

עדן

חמישה טיפים של ציוד לרוכב המתחיל 

התחלת לרכב ? 5 הפריטים האלה ישדרגו לך את הרכיבה

לא מזמן קנית לעצמך זוג אופניים. את או אתה רוצים להתחיל לדווש בעיר או בכפר, לעבודה, לטיול או אולי במסגרת ספורטיבית או תחרותית. זה הזמן שלנו לספר כי אפשר לשפר את חווית הרכיבה ולהפיק יותר, בזכות ציוד מתאים. אז קדימה, קבלו מאיתנו חמישה טיפים של ציוד לרוכב המתחיל ונצא לדרך.

1. מה עושים שנתקעים ?

לא רוצים להיתקע בדרך בגלל בורג משוחרר או בעיה בשרשרת? אנו ממליצים בחום לא לצאת לרכיבה מבלי שיש ברשותכם ערכה טובה לתיקון, על הדרך. ולא צריך להיבהל מעצם השימוש במילה “ערכה”. לא צריך להצטייד בארגז כלים עמוס. יש בנמצא כלים ייעודיים שנראים כמו האולרים השוויצריים הוותיקים והטובים. אלא שבמקום סכיני חיתוך או פצירות, יש בפנים מברגים, מפתח אלן במספר גדלים וכן אמצעי לטיפול בשרשרת, כשצריך.

2. הציוד שיקרר אתכם כשחם

אם התנסיתם פעם ברכיבה מאומצת בשעות החמות, נוכחתם שזה מאתגר בהחלט. אבל גם אם לא, כדאי שתצטיידו בציוד שיעזור לקרר את הגוף ויעניק חווית רכיבה משופרת. אל תסתפק בחולצה רגילה כאשר חולצת רכיבה עושה עבודה טובה בהרבה. זו חולצה שמיוצרת מחומרים איכותיים, המנדפים את הזיעה. כך מקררים את הגוף ונהנים מתחושה הרבה יותר נעימה. בדגמים הכי טובים, תמצאו גם כיסים ייעודיים שתמיד מועילים.

3. רכיבה בלי שפשפות

הרבה רוכבים שמבלים להנאתם ברכיבה עירונית או בשבילים שבטבע חוזרים הביתה ומגלים שפשפת מעיקה. מה פתרון? יש לנו רעיון. מכנסי הרכיבה הטובים מיוצרים כך שגם לאחר רכיבה ממושכת לא תהיה משפשפת באזור המפשעה. חוץ מזה, המכנסיים המקצועיות גם תורמות למניעת התכווצויות, תחושת מתיחה ואפילו מעודדות זרימת דם חופשית יותר.

4. רוכבים נכון ובטוח

את לא אוהבת לקחת סיכונים לא נחוצים. אתה מבין את החשיבות של רכיבה בטוחה. לכן, נזכיר בקצרה איזה ציוד חיוני לרכיבה בטוחה, שרק נחזור כולנו הביתה בשלום. קודם כל, קסדה. לעולם לא יוצאים לרכיבה בלי קסדה. היא לא חייבת להיות מצועצעת. היא לא חייבת להיות סטייליסטית במיוחד (למרות שיש כאלה שאוהבים). אבל היא חייבת להיות תקנית והכי חשוב, תשמור עליכם במקרה של אובדן שיווי משקל ונפילה או תאונה. כדאי שיהיו אתכם תמיד גם משקפי רכיבה. בצורה כזאת אפשר לשמור על העיניים, במיוחד לרוכבים שמבלים הרבה בחוץ בשעות היום. קרינת השמש מזיקה לעיניים ולראייה ויש משקפי רכיבה בעלי יכולת לשנות את רמת הבהירות של העדשה לפי רמת האור שסביב. גם כפפות יכולות להועיל מאוד. כפפות רכיבה מסייעות לאחיזה נוחה, שלא לדבר על הגנה במידה שמאבדים שיווי משקל ונופלים.

5. ראיית לילה

אם אתם צפויים לרכב לא רק ביום אלא גם בשעות החשיכה, ברור כי אסור לסמוך על המזל. חשוב שכל מי שבסביבתכם, בפרט נהגים (אם אתם רוכבים על כבישים) ייראו אתם מבעוד מועד. התקינו באופניים שלכם פנס אחורי מנצנץ. הוא מושך אליכם מיד את תשומת הלב של הנהגים וכך לא “יורידו” אתכם מהכביש או חלילה יפגעו בכם. במקביל, אל תוותרו על פנס קדמי. הרכב שמגיע ממול תמיד יראה אתכם וגם אתם תראו יותר בקלות, את מה שעלול לצוץ מלפנים.

אנו מקווים ומאמינים שהציוד שפירטנו עבורכם יסייע לכם לרכיבה בטוחה, נעימה וטובה יותר. האם אין ציוד נוסף שיוכל לסייע? לא נרחיב על כך רק נציין שיש נעלי רכיבה לרוכבים רציניים. כדאי בהחלט להצטייד גם בבקבוק מים והמהדרין גם לא מוותרים על מצלמת דרך, כדי לתעד את החוויה.

פוסטים נוספים

סגירת תפריט