עדן

עדן

טיפים ועצות לפעילות ספורטיבית לאנשי עסקים כמו סובחי טונוס

כמו כולנו, גם אנשי עסקים דוגמת סובחי טנוס (“ס.ט.ר נדלן”) יוצאים נשכרים מפעילות ספורטיבית, ואולי אף יותר מהממוצע, ועל כן – גם אם לא פשוט לשלב ספורט בסדר יום גדוש פגישות ועבודה – חשוב מאוד לעשות זאת.

כמי שלאורך כל השנים הקפיד תמיד לעסוק גם בפעילות גופנית, מציע טנוס מספר טיפים פשוטים ועצות שימושיות לאנשי העסקים שמבינים את חשיבותה של פעילות זו.

היתרונות המרכזיים של פעילות גופנית עבור אנשי עסקים

ראשית מציע סובחי טנוס לאנשי העסקים להיות מודעים ליתרונות הספציפיים של פעילות גופנית עבורם, וגם אם הם יודעים זאת, לחזור ולהפנים את הרשימה – שכן מודעות גבוהה יותר פירושה גם מחויבות גבוהה יותר.

יתרון אחד הוא שיפור היכולות המוחיות. אנשי עסקים רבים, אגב, מספרים שכמה מהרעיונות העסקיים היותר מבריקים שלהם הפציעו במוחם בזמן שעסקו בספורט והראש היה נקי מדאגות ומעיסוקים שגרתיים.

יתרון שני הוא הפחתת רמת המתח שמאפיינת רבים מאנשי העסקים עקב הלחץ המופעל עליהם בפרקי זמן נרחבים.

יתרון שלישי הוא חיזוק המערכת החיסונית, כך שהספורט הופך את אנשי העסקים לבריאים יותר ומסייע להם לצמצם נזקים כתוצאה ממחלה, הפסד ימי עבודה וכו’.

איך סובחי טנוס דואג לפנות זמן לטובת ספורט?

בלא מעט חברות בארץ (כמו גם בעולם, כמובן) הוקצו משאבים מסוימים לטובת פעילות גופנית – בין אם מדובר בחדר כושר לרווחת כלל העובדים, בין אם מתקני כושר כאלה ואחרים, ובין אם הליכון או אופני כושר במשרד המנהלים הבכירים שמבלים בעסק שעות רבות ולא תמיד יש להם את הפנאי להגיע לחדר כושר מסודר.

גם סובחי טנוס ממליץ לכל איש עסקים שמבין את חשיבותה של הפעילות הספורטיבית ואת תרומתה הן לאיכות חייו, הן לבריאותו והן להישגיו העסקיים, לעשות זאת וכך להיות מסוגל לבצע פעילות ספורטיבית (כזו המתאימה לו) גם מבלי לצאת מהמשרד או מהחברה.

בנוסף ממליץ סובחי טנוס לאנשי העסקים, כולל אלה ששגרת פעילותם אינטנסיבית במיוחד, להקדיש לפחות שתי משבצות שבועיות בלו”ז שלהם לטובת פעילות ספורטיבית, ולהתייחס אליהן כאל פעילות שאסור בשום פנים ואופן להזיזה (וכמובן להנחות בהתאם את הצוות שלהם).

טיפ נוסף של טנוס הוא לשתף כמה שיותר בני אדם, ובפרט את אלה שאכפת לכם מדעתם עליכם, בהחלטה לבצע פעילות גופנית באופן קבוע. כל אימת שתהרהרו באפשרות לוותר על ספורט, תיזכרו בהבטחה שלכם ומאחר שלא תרצו להיתפס ע”י אותם אנשים ששיתפתם אותם בהחלטה כחסרי עמוד שדרה, תשקלו שוב האם באמת לוותר על הפעילות הגופנית וסביר להניח שבסופו של דבר תבצעו אותה.

בנוסף אתם יכולים לקבוע גם בעצמכם מנגנוני צ’ופר על עמידה ביעדים שהצבתם לעצמכם ועונשים על אי עמידה ביעדים אלה – זוהי דרך טובה נוסף להגביר את רמת המוטיבציה הפנימית.

פוסטים נוספים

סגירת תפריט