עדן

עדן

אילו מלונות בבית לחם מומלצים במיוחד?

בית לחם היא אחד היעדים התיירותיים הפופולריים בארץ, ובפרט מושכת אליה העיר שמדרום לירושלים (כ-10 ק”מ בלבד ממנה) אורחים נוצרים שמבקשים לבקר במקומות שמזוהים עם ישו. עמוד זה מציע מידע אודות מלונות מומלצים בבית לחם והמלצות לגבי המקומות המעניינים בעיר.

אילו מלונות בבית לחם מומלצים במיוחד?

בית לחם, שב-2016 אירחה כמעט 2.5 מיליון תיירים, מציעה כמה עשרות מלונות. 3 בתי מלון מומלצים במיוחד בעיר הם:

ארמון ג’אסיר – בזכות הפאר וההיסטוריה המרתקת

מלון Jacir Palace הוא מלון פאר שאירח מבקרים רבים בבית לחם ובין כתליו ארוגים סיפורים רבים. ראשיתו של ארמון ג’אסיר בימי האימפריה העות’מאנית, שתרמה רבות לשגשוג בארץ ואפשרה לישובים רבים להתפתח בקצב מואץ. אחד מהם היה בית לחם, כשבפרט נהנה המקום מהגעתם של צליינים רבים. על-מנת לאפשר אירוח כיד המלך, בנתה אחת המשפחות העשירות של בית לחם, משפחת ג’אסיר, ארמון מרהיב עין ומושקע במיוחד. הסגנון האדריכלי שבו נבנה המלון היה שילוב בין המודרני לבארוק, וגם כיום העיצוב ממזג היטב את המערבי עם האוריינטלי. מלון ארמון ג’אסיר מציע 250 חדרים (כולל כאלה המיועדים למשפחות גדולות), מועדון לילה מוצלח, מרכז ספא ובריאות ברמה גבוהה מאוד, 4 מסעדות, שתי בריכות, חצר פנימית שכולה קסם וישנן סיבות שהופכות אותו למענה מושלם לכל מי שמחפש מלון בבית לחם.

פרדייז – בזכות המודרניות

אופציה נוספת שכדאי לשקול כשמחפשים מלונות בבית לחם היא Paradise – מלון 4 כוכבים מודרני, גדול ומאיר פנים. כל חדרי פרדייז ממוזגים, מצוידים בטלוויזיה ובמיני בר ומעוצבים באופן חמים ומרשים. פרדייז מציע גם נוף יפה של העיר, אינטרנט אלחוטי חופשי ולובי מהודר. מלון שוכן ברחוב המרכזי של בית לחם, מנג’ר (ברחוב זה תמצאו גם את מוזיאון המורשת הפלסטיני).

גראנד פארק – בזכות המיקום המרכזי

מלון גראנד פארק (Grand Park) שוכן במרכז העיר, ברחוב סטאר, ובמרחק של 600 מ’ מכיכר מנג’ר, ממסגד עומר ומכנסיית סנט קתרין. בכל החדרים מסך שטוח, מזגן ומרפסת שמשקיפה אל בית לחם, בכל רחבי המלון אינטרנט חופשי והעיצוב של המלון מוקפד ושובה לב במיוחד. זהו מלון גדול יחסית עם 111 חדרים.

מה כדאי לעשות בבית לחם?

בית לחם מפורסמת בעולם בעיקר כי היא נחשבת למקום שבו נולד ישו. בהתאם לא מפתיע לגלות שבעיר כבר ביקרו 3 אפיפיורים (יוחנן פאולוס ה-2, בנדיקטוס ה-16 ופרנציסקוס). המקום החשוב ביותר בבית לחם הוא כמובן כנסיית המולד. הכנסיה שוכנת בדיוק במקום שבו נולד ישו (על-פי המסורת המקובלת) והיא מהווה אתר מורשת עולמית. עוד מקום שכדאי לבקר בו גם אם אתם לא נוצרים הוא מערת החלב, שנמצאת במרחק של 200 מ’ מכנסיית המולד. שם, על-פי האמונה, הניקה את ישו אמו מרים (כשהסתתרו מפני הורדוס). טיפת חלב שנשרה אל אדמת המערה הופכת אותה למקום שתורם לעידוד הפוריות ולהעשרת חלב האם (גם מבחינת הנוצרים וגם מבחינת המוסלמים). בבית סאחור, שממזרח לבית לחם, תמצאו שתי כנסיות שהוקמו לציון עוד אירוע חשוב בתולדות הנצרות – הבשורה של המלאך לרועים על לידתו של ישו. אורחי מלונות בבית לחם מגיעים גם למר סבא, מנזר מרהיב עין ששוכן מזרחית לעיר, על המצוק (המרהיב גם הוא) של נחל קדרון, ואל מדבר יהודה.

עוד מידע על מלונות וחבילות נופש תוכלו לקרוא כאן:

נאזרין טורס

 

פוסטים נוספים

סגירת תפריט