עדן

עדן

חבילות נופש זולות לחו”ל

התקופה הנוכחית היא ללא ספק גן עדן לאוהבי החיים הטובים. כאשר יש כל כך הרבה גיוון וכל כך הרבה היצע בחבילות נופש זולות לחו”ל , רק צריך להושיט את היד ולבחור. מיד, נשתף אתכם במגוון רחב של טיפים לשימושכם. בין היתר, כאלה שיעזרו לכם לקנות דילים לחו”ל במחיר מצחיק וכן טיפים שיעזרו לכם לתכנן את החופשה המושלמת. אתם מוזמנם להדק חגורות ולהתחיל לתכנן את הנופש הבא

טיפים לקניית דילים לחו”ל בזול

  1. הכירו את היעדים החמים והמוזלים – בדקנו את רשימת היעדים החמים והמוזלים ביותר ואלה התוצאות: סופיה (בולגריה), רומא (איטליה), טביליסי (גיאורגיה), קרקוב (פולין), אמסטרדם (הולנד), אנטליה (טורקיה). אלה המקומות שמזמנים לכם לא רק אטרקציות אלא גם דילים וחבילות שוות ביותר. גם ורשה, מדריד, בלגרד, פארג ובודפשט מציעים טיסות ומלונות לכל כיס.
  2. השוו ובידקו – מעת לעת ניתן למצוא דילים מפתיעים גם ליעדים נוספים, כך שחשוב תמיד להיות מעודכנים. שמעתם על מישהו שביקר בלונדון לפני שנה ונפש בזול? בדקו מה קורה שם השנה. מדי פעם מציעים חבילות אפילו למקומות אקזוטיים ופחות מוכרים, במחירי היכרות.
  3. לא רק לואו קוסט – שגעון הלואו קוסט שיפר מאוד את התחרותיות. אך אין להסיק מכך שרק בטיסות לואו קוסט הדילים שווים. גם חברת שנחשבות למיושנות ופחות חדשניות מציעות חבילות זולות ואפילו טיסות לחו” ל בזול. התחרות טובה מאוד לכיס שלכם. כדאי שתשימו לב ובדקו האם המחיר שאתם משלמים כוללים או לא כוללים ארוחות בטיסה. בדקו האם המחיר כולל כבודה ומזוודה גדולה. אם מזמינים תוספת ברגע האחרון (כגון זכות למטען בטיסה), מחיר התוספת מתייקר באופן ניכר כך שעדיף להחליט מבעוד מועד.

כך תיהנו מהטיול 

עכשיו שידוע וברור איך למצוא  את חבילות הנופש הזולות יותר לחו”ל  קבלו ללא תוספת מחיר עוד טיפים חשובים שישדרגו לכם את החופשה :

  1. כרטיסים משולבים – אפשר להוזיל את הנופש כאשר נעזרים בכרטיסים משולבים. כרטיסים משולבים יכולים להיות למשל לאטרקציות שונות, במחיר מופחת. העדיפו כרטיסים בתוקף לימים ספורים, כך שתהיה לכם גמישות בבחירה.
  2. טיסות קצרות – אם אתם מתכננים נופש קצר יחסית, אל תתפתו לטיסות ארוכות. יעדים כמו הונג קונג או ארצות הברית יתאימו לטיול בר מצווה או לכל חופשה ארוכה שאינה קצובה בזמן. מלטה, יוון, תורכיה, קפריסין, בולגריה, אלה דוגמאות ליעדים שזמן הטיסה אליהם קצר ונוח. מקסימום חופשה, מינימום כסף, מקסימום כיף.
  3. מגוון פעילויות – הכינו רשימה קצרה של כמה סוגי פעילויות שתרצו להספיק. שילוב של פעילויות מגוונות הופך את הנופש למספק יותר. יום אחד הקדשתם לבטן גב על החוף? למחרת לכו למדרחוב או לשוק. בערב, תוכלו לבלות בקונצרט או בהצגה. למחרת, בלו במוזיאון. טסים עם הילדים? שיט, גן חיות, גני שעשועים או פעילות הרפתקנית לילדים, עוד קצת טיול בטבע ובסוף פארק מים – מי צריך יותר מזה.
  4. מתי לשכור רכב – אם הנופש המתוכנן מתקיים בעיר גדולה ובה רכבת תחתית (סאבווי או מטרו), תוכלו לוותר על רכב שכור. בערים הגדולות, בעיית החניה דומה למה שאנו מכירים מלב גוש דן. יוצאים מהעיר הפקוקה? רכב שכור יתאים יותר.

פוסטים נוספים

סגירת תפריט