עדן

עדן

חומצה היאלורונית בלחיים

חומצה היאלורונית התגלתה לפני קרוב למאה שנים. אך רק בשלושים השנים האחרונות החלו ליישם את השימוש בה, לטובת טיפולי יופי שונים. בעבר, הפקת החומצה התבססה על מקורות מן החי. כיום, ההפקה נעשית בצורה יותר מדעית. החומר מסונתז במעבדות, כך שהוא טהור ואיננו גורם בדרך כלל לתגובה אלרגית. מכיוון שהחומצה הזאת מצויה בגופינו באופן טבעי, אין חשש מכך שתופעל מערכת החיסון ותדחה את החומצה. חשוב לציין כי הטיפול משפר עד מאוד את מראה העור בהוספת נפח. ניתן להוסיף נפח לאזורים רצויים כדוגמת הלחיים או אזורים נוספים. הטיפול בטיחותי, זמין ומוצע במחיר שווה לכל נפש.

למה עוד משמשת חומצה היאלורונית בלחיים ?

האפקט של הזרקת חומצה היאלורונית בלחיים מרשים מאוד. כאשר מזהים אובדן נפח בלחיים ורוצים לשפר, ניתן לבצע את ההזרקות בצורה ממוקדת ועקבית (כמה טיפולים לאורך זמן). בצורה כזאת ניתן להשיב את האלסטיות וכן ליצור הגבהה ועיצוב לאזור. אך לא רק לטיפול בלחיים ניתן לקבל את ההזרקות הללו. בנוסף, חומצה היאלורונית משמשת גם למילוי השפתיים. להחלקת קמטים קלים באזור השפה. מילוי קמטים באזור האף, הללו שיורדים לעבר הפה ויוצרים מראה מבוגר.

חומצה היאלורונית בלחיים: 5 טיפים שחשוב לדעת לפני

הזרקה של חומצה היאלורונית מתאימה במיוחד כתחליף למתיחת פנים מוקדמת. אם עדיין נראים ומרגישים צעירים אך בכל זאת מרגישים כי הלחיים נפולות או שמוטות, כאן טמון הפתרון הנכון. אף כי מרבית המטופלות הן בעיקר נשים, גם גברים כבר מתחילים להביע עניין. אם את שוקלת ברצינות ורוצה לשפר לאין ערוך את מראה הפנים, כדאי לך לדעת את הדברים הבאים:

  1. שיפור הלחיים לאחר הורדת משקל: לאחר דיאטה מוצלחת במיוחד, לפעמים דומה כי הגוף נראה נפלא אך הפנים נראות שדופות באופן לא מחמיא. במיוחד זה ניכר בלחיים. טיפול בזריקות של חומצה היאלורונית יוכל להוסיף את הנפח החסר, אך בתנאי שמשקל הגוף צפוי להישמר (כלומר לבעלי משקל יציב).
  2. מגיל מסוים, כדאי לשלב: במידה וניכר שינוי גם ברקמות שמעל הלחי, למשל ברקות, כדאי להביא בחשבון טיפול משולב. הזרקות ממוקדות, לנקודות הרצויות במצבור השומן שתחת לעור, מקנות מראה יותר שלם, יותר מוצלח. לאישה בגיל שלושים או ארבעים, זה פחות מקובל. מהעשור השישי לחיים, בהחלט כן.
  3. תוספת חומצה היאלורונית ללחיים מצעירה את הפנים, מוסיפה להן חן אך לא כרוכה במראה מנותח או מטופל. כיום, הרבה יותר מקובל לשפר בעדינות, מבלי להגזים. מכיוון שניתן לטפל בכמה וכמה הזרקות, בטיפולים מדורגים, ניתן לבצע תיאום ציפיות עם המטפל, לאן בדיוק רוצים להגיע. עד כמה נפח רוצים להחזיר.
  4. לא לוותר על חומרים איכותיים: חומצה היאלורונית יכולה להגיע ממקורות שונים. אסור להתפשר. תמיד יש לוודא כי הטיפול נעשה בחומר המאושר על ידי רשומת מוסמכת. זה יכול להיות ה-CE האירופי או ה-FDA האמריקני.
  5. מתי כן ומתי לא: חומצה היאלורונית יכולה להתאים גם לאפקט של עיצוב באזור קו הלסת (למטופלות בגילאי חמישים ויותר). מוסיפה נפח שמחליק כל מיני קמטים זעירים בפנים. לכן היא מושלמת כל כך למילוי הלחיים. אך יש לדעת כי אם זקוקים להחלקה של קמטי הבעה, נדרש טיפול אחר. למשל טיפול בבוטוקס שמנגנון הפעולה שלו אחר לחלוטין.

פוסטים נוספים

סגירת תפריט