עדן

עדן

הגדלת חזה – איזה גודל ?

השאלה בכמה להגדיל את החזה היא, באופן טבעי, אחת הסוגיות כבדות המשקל לקראת הניתוחים הפלסטיים שמטרתם הגדלת חזה והגשמת חלום.
לכאורה מדובר בשאלה טכנית בעיקרה, כמה CC לשים, אולם בפועל מדובר במפתח להצלחת הניתוח, כשהצלחה פירושה לא רק הליך כירורגי נטול סיבוכים, החלמה מהירה וקליטה של השתלים על ידי הגוף אלא גם שביעות רצון מוחלטת של המנותחת.

האם יש בכלל כזה דבר, גודל אידיאלי?

ראשית חשוב להדגיש שהמונח “גודל אידיאלי” הוא מונח מטעה, שהרי לכל אישה מבנה גוף אחר ועל כן חזה שהולם להפליא את האחת עלול להיות כלל לא מתאים לחברתה, ולמעשה, אפילו לשתי נשים בעלות מבנה גוף זהה לא בהכרח יתאים אותו חזה, שכן לכל אישה תפישת עולם אחרת ואמונות שונות באשר למה יגרום לה להיראות במיטבה.

עוד כדאי לדעת שמבחינה אנטומית ופיזיולוגית ישנם שלל יתרונות דווקא לחזה קטן, וגם אותם כדאי לקחת בחשבון בטרם מחליטים לעבור ניתוח הגדלת חזה: חזה גדול מדי עלול להכביד על הגוף ובפרט על עמוד השדרה, לגרום לכאבי גב בלתי מבוטלים, בעיות בצוואר ואפילו למגבלות בתנועה.

חשיבות הרופא המנתח

אחת הדרכים להבטיח חזה שיהיה הן מחמיא במיוחד והן לא מכביד יתר על המידה על הגוף היא לבחור רופא מנתח שהוא לא רק איש מקצוע מיומן מבחינה כירורגית אלא גם בעל ניסיון נרחב בניתוחים פלסטיים ובפרט בניתוחי הגדלות חזה, ובעל הבנה טובה של נפש האדם וקשב מוחלט למטופליו.

רופא שכזה יידע לסייע לכל אישה הפונה אליו על מנת להגדיל את החזה למצוא את הגודל האופטימלי עבורה, ויגדיל במידה משמעותית את הסבירות לשביעות רצון מלאה בתום ההליך המורכב פיזית ונפשית גם יחד.

הטרנדים השונים לאורך השנים

חזה גדול מזוהה אסוציאטיבית עם נשיות ופריון, ועל כן תמיד זכה לעדיפות, אם כי היו גם תקופות לאורך ההיסטוריה שבהן חזה קטן נתפש כחינני עד מאוד (וכמובן שגם בימינו ישנם לא מעט גברים המעדיפים את הגרסה הצנועה אך המלבבת, ובעיניהם ניתוח הגדלת חזה הוא חטא שלא ייעשה).

בשנות השמונים, כשהפופולאריות של הניתוחים להגדלת חזה החלה לגאות, מנותחות רבות העדיפו שתלים קינג סייז, בנפח של 300-350 סמ”ק ואפילו ממדים גדולים אף יותר, שכמובן יצרו מראה בלתי טבעי ואף מרתיע מעט.

בשנים האחרונות ניכרת מגמה של התמתנות מתוך הבנה ש”תפסת מרובה לא תפסת” תופש גם בתחום ניתוחי הגדלת חזה, בשל הרצון ליהנות ממראה טבעי ובשל החשש מההשפעות הפיזיות השליליות של חזה גדול מדי – וכיום נהוג להשתמש בשתלים בנפח 200 סמ”ק בממוצע.

פוסטים נוספים

סגירת תפריט