עדן

עדן

המלצות מנתח פלסטי

המלצות מנתח פלסטי, כל מה שרצית לדעת

רוצה לעצב את האף או להגדיל את החזה? אולי רוצים למתוח את הפנים או לשאוב שומן עיקש מאזור הבטן או הירכיים? עוד לא נוצרה הסימולציה שתוכל להראות לך כיצד תיראו לאחר הניתוח הפלסטי.

כדי שתוצאות הניתוח תהיינה מספקות וטובות, כדאי לבחור מנתח מומלץ. לא קשה להבין מדוע המלצות מנתח פלסטי חשובות לשקט הנפשי שלך. כך ניתן לשמוע מה חוו אחרות, לפנייך. ניתן גם להתרשם מתוצאות של אנשים כמוך  שכבר נמצאים “אחרי”.

אין כמו שיחה והמלצות ממטופלים ומטופלות על מנת להבין עד הסוף את היתרונות. החסרונות, האם זה מתאים ומדוע כן מנתח זה ולא מנתח אחר

קבלי מאיתנו עוד נקודות למחשבה וגם המלצות חשובות ומועילות

 

  • המלצות מנתח פלסטי – מה כדאי לבדוק ?

אם אינך רוצה להתמודד עם תוצאות לא רצויות, חשוב שתבדקי כמה דברים חשובים מראש. לא מספיק שהרופא מציג עצמו כמנתח פלסטי. זכותך לבדוק ולוודא שמדובר באמת במומחה בכירורגיה פלסטית. פלסטיקאי שיש לו ביטוח אחריות מקצועית עדיף על מי שמזלזל ולא מקפיד על כך. ניתן לבקש לראות תעודה ומספר רופא, אך אפשר גם יותר. אנו ממליצים לברר באיגוד הישראלים לכירורגיה פלסטית, אם יש ספק.

  • היזהרי מהבטחות לא ריאליות

רופא מומחה לעולם לא ינסה לשווק את עצמו בעזרת הבטחות לא ריאליות. אנו ממליצים לבחור אך ורק רופא שמקפיד למסור מידע מלא לכל מטופל ומטופלת. רופא שתמיד מציין את הסיכויים, את ההשלכות אך גם דואג לבצע תיאום ציפיות. תיאום ציפיות והוגנות מאפשרות ידיעה מקיפה של מה צפוי באמת (לרבות תקופת החלמה, תופעות נלוות וכדומה).

  • תמונות זה טוב, אבל לא מספיק

תמונות של מטופלים לפני ואחרי זה נחמד, אפילו טוב, אבל לא מספיק. קודם כל, עשויים להיות גורמים אינטרסנטיים שמראים תמונות מטופלות (פוטושופ). כמו כן, תמונה אף פעם לא מספרת את כל הסיפור ולא מראה את התוצאות מכל הזוויות.

המלצות, לעומת זאת, מספרות את התמונה האמיתית, באופן יותר מלא.

  • המלצה שנותנת ביטחון

אין כמו המלצה להשרות ביטחון. הינה המלצה לדוגמא שפורסמה באינטרנט (לא נגענו). “הו דוקטור קליין מה הייתי עושה בלעדייך? הגעתי אליך עם חוסר ביטחון ויצאתי ממך יפה, מרשימה עם הרבה ביטחון עצמי בזכות זה. אני מודה לך על הטיפול המסור וההשקעה הרבה שלך. מי יתן וכל הרופאים יהיו כמוך.” כשאת אוספת המלצות טובות שתומכות בהחלטה שלך, את באמת מגיעה לניתוח בלב רגוע.

  • אווירה נעימה, על סמך ההמלצות

האווירה הנעימה שמשרה הרופא חשובה מאוד. בעזרת המלצות של מטופלים ומטופלות, שמציינים לחיוב את האווירה, האנושיות והלבביות של הרופא, אפשר להיות רגועים. למרות הסטיגמה שרופאים וותיקים הופכים ל”קרים” לאורך הדרך, זה לא חייב להיות נכון. כשמוצאים כמה המלצות שמספרות על אווירה נעימה ויחס טוב, סביר מאוד להניח שיש באמת על מי לסמוך.

  • קצת שיעורי בית, מומלץ בחום

לפני שמגיעים לפגישה עם מנתח פלסטי כדאי לעשות מעט שיעורי בית. שיחה עם אנשים שעברו את ההליך ומעט קריאה באינטרנט יעזרו לדעת מה לשאול ומה לבדוק. אפילו קריאה של המלצות מקוונות יכולה להעניק תובנות חשובות. שאלות נכונות מאפשרות לכם לקבל תשובות מועילות.

פוסטים נוספים

סגירת תפריט