עדן

עדן

איזו החלקת שיער מתאימה לך?

בימינו קיים מגוון רחב למדי של שיטות החלקות שיער, שכולן מבוססות על ההחלקה היפנית – שכן זו הברזילאית מסתמכת על חומרים המכילים פורמלדהיד שאדיו התגלו כמסרטנים ועל כן כל איש מקצוע המכבד את עצמו נמנע מלהציע אופציה זו ללקוחותיו וכמובן שגם לכל מי שרוצה להחליק את שיערה מומלץ בחום שלא לבחור בה, מה גם שכאמור ישנן שיטות רבות אחרות.

החלקה יפנית שיסיידו

שיטת החלקת שיער אשר מתאימה לרוב הנשים. היא מחליקה שיער גלי או מתולתל ומשאירה אותו רך, מלא חיוניות ומבריק, ובנוסף ניתן גם לצבוע את השיער או לעשות גוונים לאחר ההחלקה.

החומר המוחדר אל השערה כולל מולטי ויטמינים, מינרלים וקולגן אשר מחזקים את השערות ומונעים את הינזקותן בשל ההחלקה, שאורכת בין 3 שעות ל-5 (בהתאם לסוג השיער, אורכו ונפחו).

כאמור בשיטה זו ניתן להחליק כמעט כל שיער – פרט לשיער פגום במיוחד (כלומר שרוף באופן קיצוני), קצר מאוד (עד כ-10 ס”מ), מובהר (למעלה מ-1%), שיער שעבר החלקת קליאופטרה או סברה או שיער שטופל עם מוצרים שהכילו קלציום הידרוסייד, מנטאל גואנדין קרבונט הידרוסייד או סודיום הידרוקסייד.

בכל מקרה חובה לוודא כי אתן עוברות את הטיפול אך ורק אצל מעצב שיער מוסמך ובעל ניסיון בשיטה זו, וכמובן שהוא משתמש אך ורק בחומרים המתאימים.

ריבונדינג X

סוג נוסף של החלקת שיער שבמקביל גם משקמת אותו בזכות אנטי-אוקסידנטים, ויטמינים וקולגן.

ניתן לבצע ריבונדינג X החל מגיל 8, והשיטה מתאימה במיוחד למי שמחפשת שינוי מהיר – כבר למחרת. בהחלקה בשיטת ריבונדינג X ניתן לחפוף ולאסוף את השיער.

במקרים מסוימים גם נשים שעברו החלקת קליאופטרה או החלקת סברה יכולות ליהנות מהתוצאות המרשימות של הריבונדינג X, ולמעשה גם בעלות שערות פגומות או מובהרות יכולות לשקם אותו ולהחליק אותו בשיטה זו.

החלקה אורגנית

החלקה שבמסגרתה מוחדרים לשערות שלל חומרים טבעיים – חומצות אמינו (ובפרט קראטין) לבניית החלבונים מחדש כך שהשיער הופך נעים וגמיש, שמן דקלים מועשר בוויטמין E שמחזק את השערות, שמן ארגן שמוסיף רכות וברק, תמצית קקאו שמעניקה לשיער לחות לאורך זמן, מי זהב שמקנים לשיער מראה צעיר ומספקים לו הגנה מפני חום (של מחליק/פן) ועוד.

החלקות שיער אורגניות מתאימות גם לשיער מקורזל במיוחד וגם לשיער שעבר צביעה, סברה, גוונים וכו’.

החלקת קראטין משי

שיטת החלקה שמתאימה בעיקר למי שחשוב לה במיוחד לשקם את השיער. בדרך כלל החלקת קראטין מחזיקה מעמד לפרק זמן קצר יותר ביחס להחלקה יפנית, אולם כשמצבן של השערות בכי רע מומלץ בחום קודם כל לשקם אותן – ובמקרים אלה שיטה זו מתאימה ביותר.

פוסטים נוספים

סגירת תפריט