עדן

עדן

מחפשת שמלת כלה? לא כמו של כולן?

אני חושבת שחתונה טובה מורכבת מהתשומת לב לפרטים הקטנים. אחד הדברים החשובים  ביותר הם שמלת הכלה. יכולה להיות חתונה נהדרת שכולם נהנינו.. אבל אם הכלה לא תרגיש בנוח בשמלה שלה, משהו בכל זאת הולך לאיבוד. אם את נמצאת בשלב של בחירת השמלה ואת מחפשת המלצות שוות.

שמלת כלה נוחה וקלילה

יש המון גזרות והמון דוגמאות של שמלות כלה פשוטות . לפעמים, דווקא המבחר הזה הופך את הבחירה לקשה כל כך. אם רק התחלת לבחון דוגמאות וראית שתיים או שלוש שמלות שונות, חכי עד שתנסי לבחור מבין עשרה שמלות. ויש גם כלות שפשוט הולכות לאיבוד ומסתכלות על עוד דוגמא ועל עוד דוגמא ולא יוצאות מהסבך. מה שכדאי לעשות זה קודם כל להגדיר לעצמך את הרעיון הכללי. כלומר באיזו שמלה באמת תרגישי בנוח. למשל, את עשויה להרגיש מאוד בנוח בשמלה לבנה וסקסית. אבל יכול מאוד להיות שאת סבורה כי זאת האפשרות היחידה ולכן תדלגי על מדידת שמלה סולידית יותר. לכי קודם כל עם התחושה שלך וכך תצמצמי אפשרויות שהן פחות רלוונטיות. כבר הבחירה נעשית יותר נוחה, תרתי משמע.

הגזרה שמתאימה לגוף שלך

כשאת מגיעה למעצבת שמלות הכלה, היי מודעת שבחירת שמלה מתאימה נובעת ממבנה הגוף שלך. לא משנה מה רואים בקטלוג, בסופו של דבר, יש נשים גבוהות יותר ויש נמוכות. יש נשים עגלגלות יותר ויש נשים בעלות מבנה גוף רזה. יש נשים בעלות צוואר ברבור ארוך, יש נשים בעלות כתפיים יחסית רחבות. תוכלו להתייעץ עם מעצבת השמלות או עם חברה שאת מאוד סומכת על דעתה. כך תוכלו לקבל כיוון מה יתאים יותר. האם שמלה בעלת מחשוף עמוק או אולי כזאת בעלת מחשוף מעודן. האם צווארון מדגם וי יתאים ואולי כדאי לבחור בעיצוב קולר, שמחמיא לצוואר.

אגב, יש כאן גם עניין של דימוי גוף, לפעמים סובייקטיבי אך כזה שלא ניתן להתעלם ממנו. למשל, יש נשים בעלות זרועות יפייפות, אך הן מרגישות שהן לא רוצות לחשוף אותן. במידה שכך, שמלה בעלת שרוולים מעודנים בהחלט יכולה לבוא בחשבון. השילוב בין שמלה שמתאימה לגזרה שלך ביחד עם תחושה נעימה על הגוף, זהו שילוב שיעשה לך טוב. חוץ מזה, לא באמת חייבים להמציא את הגלגל מחדש. ראית שמלה מוצלחת במיוחד? זה הזמן להפסיק את ההתלבטות.

שמלות כלה צנועות או נועזות ?

אם ברור לך שתרגישי בנוח בשמלת כלה קלאסית, אולי כזאת בגרסת פעמון, אין לי אלא לומר לך כל הכבוד.לכי על זה. אבל כדאי שתדעי שהרבה מאוד נשים כיום מעדיפות ללכת על קו נועז, ולא דווקא מבחינת המחשוף או הגזרה הצמודה. אם את מגיעה למעצבת שמלות ולא יודעת דבר בעניין שבירת מסגרות, יש לי שתי הצעות להציג לך. הצעה ראשונה, נסי דוגמה של שמלה לא סימטרית. זו שמלה שללא ספק שוברת מסגרות ויכולה להעניק טוויסט מדהים. אפשרות אחרת מתאימה מאוד לנשים שאוהבות מכנסיים ובשום פנים ואופן לא מרגישות בנוח בשמלה. טרנד שהולך ומתפתח הינו חתונה במכנסיים. ישנן שמלות המשולבות עם מעין מכנס או מכנסי נשים לבנות שמעצבים אותן בקווים רכים, של מעין שמלה. זהו שילוב מעניין, מפתיע, שעשוי להרגיש לך מאוד נכון.

פוסטים נוספים

סגירת תפריט