עדן

עדן

איך בוחרים מקרר שיתאים בדיוק לצרכים שלך

מקרר הוא פריט חובה בכל בית, וגם בבתי עסק רבים תמצאו את מכשיר החשמל הנפוץ. התפקיד המרכזי של המקרר, הציפייה שהוא ישרת אותנו במשך שנים רבות והמחיר הגבוה יחסית מחייבים הקדשת תשומת לב לבחירת המוצר הנכון ביותר עבורנו, בהתאם לצרכים הספציפיים ובמסגרת התקציב הנתונה.

התאמה מלאה לצרכים הספציפיים שלכם

עוד לפני שמתחילים לצלול אל כל דגמי המקררים ולהשוות ביניהם, רצוי קודם כל לאפיין בפירוט ובמדויק את הצרכים שלכם, ולפיהם את הרגלי השימוש במקרר. לאחר מכן כדאי להתמקד בסוג ספציפי של מקררים – למשל במקרר זקש החלוקה העיקרית היא למקררים עם מקפיא עליון, מקררים בעלי מקפיא תחתון, מקררי דלת לצד דלת, מקררי 3 דלתות מקרר עם קיוסק בלי קיוסק ומקררים משרדיים.

מקרר עם מקפיא עליון

זוהי למעשה הגרסה הקלאסית של המקרר, שפעם הייתה גם היחידה. היתרונות העיקריים הם מחיר יחסית נמוך (וגם צריכת חשמל פחותה), גישה נוחה למקפיא והמגוון הרחב של המידות שבהן ניתן למצוא מקררים מסוג זה. אם למשל החלל שמיועד למקרר צר במיוחד, תוכלו לבחור דגם עמוק או גבוה עם מקפיא עליון. החיסרון העיקרי הוא גישה פחות נוחה למצרכי המזון שבמדפים התחתונים.

מקרר עם מקפיא תחתון

היתרון העיקרי של מקררים בקטגוריה הזו – שההיצע שלהם מצומצם יחסית – הוא הגישה הנוחה לתא הקירור על כל מדפיו. בדרך כלל המקפיא יחסית גדול, אם כי הגישה אליו פחות נוחה, כך שהוא מתאים למי שנוהג לשמור מצרכי מזון רבים במקפיא אבל משתמש בהם בתדירות נמוכה יחסית.

מקרר דלת לצד דלת

מקררים יקרים למדי שבהם בצד ימין ישנו אזור קירור ובצד שמאל אזור הקפאה. בזכות שתי הדלתות ניתן למקם מקרר מסוג זה גם בחלל שלא מאפשר פתיחת דלת רחבה. במרבית המקרים מקרר בקטגוריה זו מתאפיין בנפח 400 ליטר ומעלה, וכמובן שקיבולת תא ההקפאה גדולה מאוד.

חיסרון בולט של מקררי דלת ליד דלת הוא המדפים היחסית צרים, כך שאם אתם נוהגים לאחסן פריטים רחבים, בקירור ובעיקר בהקפאה, הדבר עלול להיות מגבלה.

מקררי 3 דלתות

מקרר יוקרתי ויקר שמתאים למי שאוהב את המטבח שלו משוכלל ומרובה אפשרויות. הדלת הראשונה מבין ה-3 היא זו של המקפיא, והיא נמצאת בחלק התחתון, ואילו בחלק העליון יש שתי דלתות, זו לצד זו, ושתיהן מובילות לתא הקירור. מגבלת הרוחב שיש במקררי דלת ליד דלת לא רלוונטית כמובן, וזהו יתרון משמעותי, והחיסרון היחסי היחיד הוא הגישה הפחות נוחה אל תא ההקפאה.

מקרר זקש קטן שהנפח שלו הוא עד 200 ליטר ולפעמים גם רק 50 ליטר. זהו גם הפרמטר העיקרי בבחירה, כשככל שאתם רוצים לאחסן יותר פריטים, כך כדאי לבחור מקרר גדול יותר. מקררי המיני מתאימים גם למשרדים וגם כמקרר שני בבית. חשוב לקחת בחשבון שלא בכל מקרר מיני ישנו אבזור שכבר נחשב לסטנדרטי כמו למשל מגירה לפירות וירקות או תא הקפאה.

מוצרי האיכות של חברת זק”ש

לאחר מיפוי הצרכים ובחירת קטגוריה בהתאם לאופן השימוש במקרר, כדאי להתייחס גם למותג. מקרר זק”ש הוא ערובה לאמינות מרבית וליעילות גבוהה במיוחד. דגם מומלץ אחד הוא EF-380T – מקרר עם מקפיא עליון בנפח של 90 ליטר, בקטגוריית המקררים הזולים והיעילים שמתאימים למשרדים ישנו מקרר זק”ש מדגם EF-138 ועוד מוצר איכותי ומשתלם הוא דגם EF-480 של זק”ש, שמוצע בגוון לבן או בגוון נירוסטה יוקרתי.

 

מקרר

פוסטים נוספים

סגירת תפריט