עדן

עדן

הכנות לפני חתונה – טיפולים אסתטיים

חתונה היא ללא ספק האירוע החשוב ביותר עבור הזוג המתחתן. מדובר באירוע של פעם בחיים (או זו הכוונה לפחות…) ועל כן כולם מעוניינים להיראות במיטבם בערב הגדול של חייהם. וכדי להיראות במיטב דרושה השקעה לא מעטה.

חתונה היא אירוע מרכזי בחיי בני הזוג הנישאים ולמעשה האירוע הגדול בחייהם עד אותו היום. מדובר ביום בו כל מי שהם מכירים וכל מי שמכיר אותם זוכה לשעות ארוכות במחיצתם וכמובן שלא שכחנו את הצילומים, אלו של הסטילס ואלו של הוידאו שאמורים להנציח את החתונה לעשרות שנים לעתיד. בשל סיבות אלו שני בני הזוג מעוניינים להיות ביום האירוע במיטבם מכל הבחינות ובעיקר מבחינת המראה החיצוני. על כן הכנות לפני חתונה כוללות כיום אימוני כושר, טיפולי יופי ואסתטיקה שמתחילים שבועות ואף חודשים לפני האירוע המשמח.

טיפולים אסתטיים לקראת החתונה

טיפולי יופי ואסתטיקה זה הדבר הראשון שכדאי  לטפל בו.  טיפולי יופי ואסתטיקה שונים שישפרו את המראה שלכם לקראת החתונה. מדובר בטיפולים שחלקם שונים בין נשים וגברים אך הבסיס להם יכול להיות זהה עבור השניים.

  • פילינג – ראשית נתחיל מכך שמומלץ לעבור טיפולי פילינג או ניקוי פנים על מנת שהפנים יהיו מבריקות יותר ביום האירוע ויראו רעננות כמה שניתן לצילומים ולחגיגה עם האורחים.
  • הסרת שיער – מומלץ להשקיע בהסרת שיער גוף מיותר, גב וחזה אצל גברים ואזורים שונים אצל נשים. את ההסרה כדאי לבצע מספר ימים לפני האירוע עצמו (סוכר, שעווה או כל שיטה אחרת) על מנת שלא תהיה אדמומיות ביום האירוע.
  • עיצוב גבות – כדאי להשקיע בעיצוב גבות וסידור שלהן על מנת שהן יהיו מעוצבות וידגישו את העיניים שלכם בעיקר לצילומים.
  • שיזוף – מי שהם בעלי גוון עור כהה אולי פחות זקוקים לכך אך מי שעורם בהיר או אינו אחיד עכב שיזוף לא מבוקר בחוף הים, כדאי שיזמינו במכון שיזוף בקרבת ביתם תור למספר ימים לפני החתונה ויקפצו לשיזוף אחיד של הגוף ליום האירוע.
  • ציפורניים – יום לפני האירוע כדאי לעבור טיפול של מניקור בכפות הידיים על מנת שיראו רעננות, עם ציפורניים אחידות ונקיות. נשים ישקיעו גם בבניית ציפורניים או מילוי שלהם מחדש לכבוד האירוע.

אין כל ספק כי חתונה היא אירוע של פעם בחיים (במרבית המיקרים…) ועל כן חשוב להיראות במיטבכם ביום האירוע. הכנות לחתונה שכוללות טיפולי יופי וכושר גופני לבטח ישפרו את המראה החיצוני שלכם וישפרו את הביטחון העצמי גם כן ביום האירוע.

אימוני כושר גופני לקראת החתונה

הדבר השני  שמשקיעים בו הוא אימוני כושר גופני, אם בצורה עצמאית או במכון כושר. כל מי שגופם הוזנח בשנים האחרונות שלפני החתונה יודעים כי חייבים לצמצמם היקפים, לחזק את היציבה ובעיקר את סיבולת לב וריאה על מנת שלא להזיע במהלך כל הערב הארוך. אימוני הכושר מיועדים לגברים ולנשים כאחד ויש רבים שבוחרים להתאמן יחדיו.

  • מכון כושר – האפשרות הבסיסית היא אימונים במסגרת של מכון כושר ולשם כך יש צורך ברישום מספר חודשים מראש ומומלץ בליווי של מאמן אישי אחת לכמה אימונים.
  • אימון עצמאי – האפשרות השניה, שמתאימה יותר לכל מי שניזכרו בעניין שבועות או חודשים ספורים לפני החתונה, היא לשכור שירותי מאמן כושר פרטי שיבנה עבורם תוכנית אימונים וילווה אותם באימונים השונים פעמיים שלוש בשבוע באינטנסיביות עם דגשים על מה שחייב בשיפור מהיר.
  • למידע נוסף הכנסו לאתר חתן כלה – פורטל החתונות הגדול של ישראל.

פוסטים נוספים

סגירת תפריט