עדן

עדן

הרמת פנים עם חוטים

כאשר אנו מתבגרות, מתרחש תהליך של צניחה בפנים. העור מאבד מן הגמישות, רקמות נעשות פחות יציבות. שומן תת עורי מתחיל בגלישה איטית מטה. הרמת פנים עם חוטים יכולה להחליף ניתוח עבור אלה שאינן רוצות טיפול פולשני. טובה גם לנשים צעירות שרוצות מתיחה די יעילה, אך לא מוגזמת. עלות הטיפול הרבה יותר נמוכה ביחס לניתוח והשינוי ניכר לעין. לאחר ביצוע הטיפול משמשים החוטים ליצירת מתיחה (עדינה) בעור. יש חוטים שנשאים לצמיתות וכאלה שנספגים לאחר זמן.

האם מתיחת פנים בעזרת חוטים מתאימה לי ?

בוקר אחד התעוררת וגילית שקו הלסת כבר לא משורטט יפה. אולי הבחנת שהאזור של הגבות כבר לא נראה כתמול שלשום. קמטים שיוצרים מראה פנים זועף, פנים שנראות עייפות ושמוטות. האם אוכל לעשות משהו כדי לעצור את הזמן? את לא היחידה שמוטרדת מכך. יש גבול למה שמייק אפ יכול לעשות. צלליות או מסקרה כבודם במקומם מונח, אבל מתיחת פנים בחוטים יכולות ליצור את השינוי האמיתי. למי שלא מוכנה להפקיד את פניה בשלב הזה תחת ידיו של רופא מנתח, החוטים יכולים להוות תחליף מתאים.

החוטים הזמניים והחוטים הקבועים

אם כבר חשבת שאת יודעת כל מה שצריך על הרמת פנים עם חוטים, כדאי שתבדקי את עצמך בעזרת העובדות הבאת. למשל, האם ידעת שניתן לבצע הרמה של הפנים בעזרת סוגים שונים של חוטים? רשמי לפנייך, יש חוטים שזמן השהיה שלכם בפנים מוגבל ויש חוטים שנשאים שם לצמיתות. יש סוגי חוטים שנועדו לא רק ליצור הרמה ומתיחה של הפנים אלא גם גירוי האזור ליצירת לצורך גדילת סיבים טבעיים. חוטים מסוימים, למשל כאשר שעשויים מחומרים פלסטיים, נותרים בתוך הרקמות ושומרים על אפקט ההרמה. חוטים אחרים, מסיסים, עשויים למשל מחומצת חלב. הם מותחים את העור בצורה יותר עדינה בעזרת פעולה של מעין ווים זעירים. הווים הללו תומכים במתיחה של העור באזורים הרצויים. לאחר שהחוט מתמוסס אפקט המתיחה לא מסתיים. רקמות חיבור טבעיות נוצרות בשל הגירוי של החוט.

למי מתאימה מתיחת הפנים באמצעות חוטים?

  • למי שרוצה עיצוב סביב הגבות – חוטים יכולים ליצור אפקט של מתיחה עבור נשים שרוצות להרים אזור זה. המתיחה נעשית לעברו של המצח. ביישום נכון, ניתן גם לטשטש את הקמטים שיוצרים הבעה זועפת.
  • למי שרוצה להחליק קמטים תחת האף – טיפול בעזרת חוטים יתאים גם להחלקת הקמטים שחורצים את הפנים, תחת האף (לעבר השפתיים).החוטים יכולים לשפר משמעותית את האזור הזה.
  • למי שרוצה קו לסת מעוצב – הטיפול בחוטים יכול לשנות דרמטית את העיצוב של קוו הלסת. אם הבחנת שקו הלסת שלך מטושטש ואת מעוניינת בשיפור המראה. את לא חייבת ניתוח. טיפול מקצועי בעזרת חוטים יצליח להשיג את מה שטיפולי ההזרקות למיניהם לא יכולים בשום אופן לעשות.
  • למי שרוצה למנוע מניעה – ניתן לעבור טיפול בעזרת החוטים גם לצרכי מניעה. יש מטופלים שמגיעים לטיפול בשלהי שנות השלושים ואף קודם לכן. התמיכה של החוטים מאטה מאוד את התרופפות הרקמות שבפנים.

פוסטים נוספים

סגירת תפריט