עדן

עדן

מתי צריך טיפולים משלימים לפיסול פנים ?

כיצד מתבצעים הטיפולים המשלימים לפיסול פנים ?

לשאלה שבכותרת אין תשובה אחידה: ישנם בני אדם שעבורם פיסול פנים הוא טיפול מושלם ואין צורך בשום הליך נוסף כדי להשיג את המראה הרצוי, וישנם בני אדם שכדאי להם להשלים את השינוי בעזרת אופציות אפקטיביות אחרות שמציעה הרפואה האסתטית. איך תדעו מה כדאי לכם לעשות? הדרך הבטוחה ביותר לעבור את הטיפול הנכון ביותר עבורכם היא להגיע למנתח פלסטי שהוא גם בעל ניסיון רב וגם בעל יושרה מלאה. עוד לפני כן תוכלו לקרוא כאן מידע מפורט אודות הליך פיסול פנים והטיפולים המשלימים לו.

איך מצליח פיסול פנים ליצור שינוי משמעותי לטובה גם בלי ניתוח?

הסיבה לכך שבמקרים רבים אין צורך בטיפולים משלימים לפיסול פנים היא ההצלחות המרשימות של הליך זה, שלכשעצמו הוא שילוב של מספר מרכיבים, ובעצם סינרגיה רבת עוצמה של כמה מהפעולות המומלצות ביותר של הרפואה האסתטית.

בנוסף ישנם 3 עקרונות בסיסיים לפיסול פנים שמבטיחים שינוי מקסימלי ומראה שובה לב במיוחד: הראשון הוא התאמה אישית מלאה של הפעולות המבוצעות למבנה הפנים של המטופל או המטופלת, למצב עור הפנים, למאפיינים השונים של כל יחידה אסתטית באיבר מרכזי זה – הצוואר, קו הלסת, הלחיים, אזור הפה והשפתיים, היחידה הנאזולביאלית (שבין הפה לאף), היחידה הפריאורביטלית (האזור שסביב העיניים) והמצח – ולרצונות של המטופלים, כלומר לאופן שבו הם תופשים את המראה המחמיא להם ביותר.

עיקרון שני שמיושם בהצלחה בדרך לתוצאות מרשימות מאוד הוא חתירה למראה טבעי – שבכל המקרים מתגלה כמחמיא ביותר שיש (באופן כללי הגישה הרווחת כיום בתחום הרפואה האסתטית הוא שיפור המראה תוך שמירה על טבעיות ולאו דווקא מקסימום שינוי). העיקרון השלישי הוא התייחסות הוליסטית לכל המרכיבים של הפנים ושילוב טיפולים אסתטיים שונים כדי ליצור כאמור סינרגיה.

בין הטיפולים שעשויים להתבצע במסגרת פיסול הפנים: טשטוש קמטים (באמצעות חומרי מילוי או הזרקת בוטוקס), השבת נפחים שאבדו (תוך שימוש באחד מתוך מגוון רחב של חומרי מילוי, ובהם חומצה היאלרונית, שומן עצמי שכולל תאי גזע, נגזרות של סידן ועוד, והכל כאמור בהתאמה אישית מלאה), הדגשת קווי המסגרת של הפנים ובפרט קו הלסת וקו הלחיים (גם כן באמצעות חומרי מילוי שונים), ושיפור מרקם העור (באמצעות פילינג לפנים מסוגים שונים).

טיפולי תחזוקה לאחר פיסול הפנים

סוג אחד של טיפולים משלימים לפיסול פנים הוא טיפולי תחזוקה שוטפת: לחומרי המילוי שבהם נעשה שימוש במסגרת הצערת הפנים ועיצובם מחדש, וכן לבוטוקס, אימפקט משמעותי ובהתאם התוצאות הניכרות לעין, אולם לפרק זמן מוגבל. בנוסף הפיסול משיב לפנים את הנעורים אולם לא עוצר את מחוגי הזמן, ולאחר הטיפול ממשיכים להתרחש תהליכים שמובילים לקמטים, כתמים ואובדן נפחים – כך שבדרך כלל לאחר כשנה מומלץ לעבור טיפול רענון, שמטבע הדברים הינו פשוט יחסית שכן רוב השיפור כבר הושג בטיפול המקורי.

שילוב מתיחת פנים או מתיחת צוואר עם הליך הפיסול

פיסול פנים מקנה לאיבר שמהווה את הנדבך המרכזי בכרטיס הביקור הוויזואלי שאנחנו מציגים לעולם חזות קורנת יותר ורעננה יותר, מלאת חיוניות ומרשימה. הטיפול גם מספק מענה אפקטיבי לתהליכים שמתרחשים בצוואר – אולם ישנם מצבים שבהם בכל זאת מומלץ לשלב עם הפיסול גם ניתוח מתיחת צוואר.

מתי מומלצת מתיחת צוואר?

הצוואר שלנו עלול לסבול מ-3 תופעות שמקנות לו מראה מבוגר ולא מחמיא: עודפי שומן, עודפי עור ורפיון של שריר הפלטיסמה. פיסול הפנים שכולל כאמור את עיצוב קו הלסת משדרג את המראה של הצוואר, אולם במקרים שבהם ישנם עודפי שומן גדולים או כמות גדולה יחסית של רקמות עור עודפות, ההמלצה תהיה לבצע גם ניתוח מתיחת צוואר. מתיחת הצוואר עשויה לכלול רק הסרת עודפי עור, או לשלב גם שאיבת שומן.

מתי מומלצת מתיחת פנים?

בדרך כלל פיסול הפנים מהווה תחליף אפקטיבי מאוד לניתוח מתיחה באיבר זה. יחד עם זאת ההליך הלא ניתוחי לא מספק מענה לעודפי עור ולצניחתן של רקמות העור – לשם כך נדרש ניתוח מתיחת פנים (או מיני מתיחה, בהתאם למאפיינים הספציפיים של המטופל או המטופלת). במקרים אלה לרוב יבוצע קודם הניתוח ולאחר מכן הפיסול. בכל מקרה ההמלצה היא כאמור להגיע למנתח פלסטי מיומן ומנוסה, שידע להתאים לכם את הטיפול האופטימלי ויעניק לכם מתנה יקרת ערך: מראה מחמיא, דימוי עצמי משופר וחיים עם איכות מרבית.

פוסטים נוספים

סגירת תפריט