עדן

עדן

למה אפשר לצפות אחרי ניתוח שאיבת שומן?

שאיבת שומן היא אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר במדינות רבות, ובהן גם ישראל. לניתוח זה יכולת לשפר במידה ניכרת את המראה החיצוני שלנו, ואיתו גם את התחושות הפנימיות והדימוי העצמי – אבל ישנם גם דברים ששאיבת השומן לא יכולה לשנות. בהתאם אחד המפתחות לשביעות רצון אחרי הניתוח הוא ציפיות ריאליות.

מה אפשר להשיג בעזרת שאיבת שומן?

ניתוח שאיבת שומן הוא הליך כירורגי אפקטיבי מאוד במקרים של מצבורי שומן נקודתיים, באזור ספציפי בגוף, כולל כאלה שנשארים גם אחרי דיאטה מוצלחת וגם כשמקפידים על שגרת פעילות ספורטיבית. במרבית המקרים נשאבת כמות של 2-3 ליטר שומן, כך שמצד אחד מושג שיפור משמעותי לטובה וישנה הצרת היקפים משמעותית, ומצד שני הניתוח אינו מסובך מדי, הסיכון מזערי ותקופת ההחלמה קצרה יחסית.

באילו מקרים לא מתאים ניתוח לשאיבת שומן?

שאיבת שומן הינה ניתוח המיועד לאנשים שמשקלם תקין או מעט מעבר למומלץ. ישנם כאלה הסבורים בטעות כי שאיבת השומן מתאימה לבעלי עודף משקל ניכר שמעוניינים בהרזיה – אבל כאמור כמות השומן שניתן לשאוב מהגוף מבלי לסכן אותו מוגבלת. למי שסובל מהשמנת יתר ישנם פתרונות אחרים ובהם שינוי תזונתי משמעותי, ביצוע פעילות ספורטיבית משמעותית ובחלק מהמקרים גם ניתוח בריאטרי, ושאיבת שומן יכולה להתאים לאחר השלמת הירידה במשקל, אם נותרים אזורים שבהם כמות מסוימת של שומן עיקש פוגמת במראה החיצוני ובדימוי העצמי.

מאילו אזורים בגוף ניתן לשאוב שומן?

האזורים הפופולריים ביותר לשאיבת שומן הם הבטן, המותניים, הגב והירכיים. ניתן לבצע גם שאיבת שומן בזרועות ושאיבת שומן בסנטר.

על מה חשוב להקפיד אחרי הניתוח?

לציפיות ריאליות ישנו כאמור משקל נכבד בשביעות הרצון מהתוצאות, וכאמור לניתוח שאיבת שומן פוטנציאל לחולל שינוי משמעותי מאוד לטובה. יחד עם זאת חשוב לזכור שלא מדובר בקסם, ושכדי לשמור על המראה המשופר והמחמיא יותר חשוב להקפיד על אורח חיים בריא ובפרט תזונה מאוזנת, כדי שלא יצטבר שומן חדש באזורים שונים של הגוף.

פוסטים נוספים

סגירת תפריט