עדן

עדן

לפנים מתוחות וחיוך אמיתי: הכירו את הטיפול הפופולארי פייסטייט

טיפול חדשני ומהפכני, חד פעמי וקצר, הדורש הרדמה מקומית בלבד, בלי ניתוח, זמן החלמה קצר והתוצאות? כאלה שרואים מיד ונשארות למספר שנים לפחות. זה אולי נשמע טוב מדי, אבל הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ולפעמים הרווח הנקי הוא שלנו. הכירו את הטיפול הפופולארי שכבש את העולם – Facetite.

 מזה שנים רבות שתחום הטיפולים האסתטיים נמצא בנסיקה חדה, הודות לטכנולוגיה שלא מפסיקה להפתיע אותנו ולהבנות חדשות שמתקבלות בעקבותיה אצל המומחים, מכשירים חדשים וטיפולים חדשניים מגיעים אחד אחרי השני בכדי לעזור לנו להיראות טוב יותר, ולהרגיש אפילו יותר טוב.

פייסטייט הינו טיפול שמניין היתרונות שלו הוא משהו שאין שני לו בתחום טיפולי הפנים. הטיפול מבוצע בעזרת מכשיר חדשני השולח גלי רדיו אל הרקמות וממיס את השומן במקומות הרצויים, לאחר הרדמה מקומית בלבד ובטיפול חד פעמי. בנוסף, מתבצע כיוון עדין של הרקמה הגורם לייצור מחודש של אלסטין וקולגן אשר בעזרתם – עור הפנים שלך יחזור להיות מוצק וגמיש ממש כמו שרצית אותו.

מהלך טיפול פייסטייט

ישנם מספר שלבים פשוטים במהלך טיפול ה- Facetite. הטיפול מתבצע בקליניקת בוטיק פרטית בתחום הרפואה האסתטית בראשותו של ד”ר מוני פרידמן, שהינו מומחה לכירורגיה כללית ובעל ניסיון רב שנים בתחום הרפואה האסתטית. צוות הקליניקה המנוסה יקבל אתכם בזרועות פתוחות ויסביר לכם בסבלנות על השלבים הבאים.

בשלב הראשון תתבצע הרדמה מקומית של אזור הסנטר, הלחיים התחתונות ואזור הלסת.

לאחר מכן, מוחדרת לאזור צינורית דקיקה הנקראת קנולה, והיא מוליכה את אנרגיית גלי הרדיו שממיסה את תאי השומן הלא רצויים. השומן בפעולה זו, נשאב מהצוואר ומקו הלסת.

בשלב הבא, מתבצעת הכוונת הרקמה המביאה לייצור מחודש של אלסטין וקולגן – הם למעשה אחראיים על גמישות ועל מוצקות העור שלנו וככל שאנו מתבגרים, הגוף מייצר אותם פחות ופחות. בשלב זה נעשה גם הידוק של העור והמסה של שומן עודף.

השלב האחרון בטיפול הפייסטייט הוא החדרת מחטים זעירות באמצעות מכשיר שמבוסס אף הוא על טכנולוגיית גלי רדיו ונקרא – Morpheus8. בעזרת ה-Morpheus8 הסיכות מוחדרות בעדינות אשר לא משאירה סימנים, ובדיוק אשר מביא לתוצאות מעולות.

ההחלמה מ-Facetite

אחד היתרונות הבולטים של טיפול ה-פייסטייט הינו זמן ההחלמה הקצר שלו. הטיפול החדשני למיצוק עור הפנים והצוואר, לא מצריך הרדמה מלאה או ניתוח ובהתאם, הוא גם לא מצריך זמן התאוששות ארוך.

בנוסף, תופעות הלוואי הכוללות מעט אדמומיות ונפיחות קלה בלבד, לא משמעותיות כלל ולרוב חולפות במהרה תוך פרק זמן של יום עד יומיים.

הטיפול שמתבצע בקליניקה הפרטית של ד”ר מוני פרידמן, על ידי כירורג מומחה, אורך בין 30 ל-60 דקות ואיננו מצריך תפרים, בהתאם, הוא גם לא משאיר צלקות או סימנים כלל.

תוצאות של טיפול Facetite

בתוצאות הטיפול הראשוניות, תוכלו להבחין מיד בתום הטיפול ובסיום ההליך. אך זה לא נגמר כאן, כי ככל שיעבור הזמן, תוכלו לראות שיפור שמגיע לשלמותו בפרק זמן של כ-6 חודשים לאחר הטיפול.

פייסטייט הוא לא מסוג הטיפולים שתוצאותיו נראות נפלאות תחילה ולאחר זמן קצר נעלמות, כי כאשר אתן ניגשות לקליניקה של ד”ר מוני פרידמן לטיפול Facetite, אתן מקבלות טיפול אשר תוצאותיו, ילוו אתכן במשך שנים רבות קדימה.

פוסטים נוספים

10 עצות אחיתופל על דיאטה

במידה רבה, הפכה הדיאטה לדרך חיים של כולנו. מעטים הם האנשים שאינם נמצאים במשטר כזה או אחר של דיאטה. אבל מסתבר כי

סגירת תפריט