עדן

עדן

עבודות שיפוצים ואינסטלציה שמתבצעות באופן לא מקצועי: מהם הסיכונים הבריאותיים הכרוכים ? 

כאנשי מקצוע, יש לנו אחריות לכל התיקונים וההתקנות שאנו מבצעים בבתים של לקוחותינו, שכן בסופו של דבר, איכות העבודה שנבצע תשפיע על הרושם שנותיר עליהם. אם נבצע את העבודה בצורה שגויה או לא מקצועית, במקרים מסוימים, לא רק שנותיר את לקוחותינו להתמודד עם השלכות לוגיסטיות וכלכליות , אלא גם עם סיכונים בריאותיים. לפניכם כמה מהסיכונים שעלולים להיגרם כתוצאה מעבודת איטום לא טובה, התקנה לא תקינה של צנרת וההשלכות האפשריות של שימוש במים אפורים.

איטום לקוי

איטום לקוי גורם לרטיבות, שבעקבותיה נוצר טחב, שמוביל בתורו לעובש. חשוב להבין כי עובש הוא לא רק מפגע אסתטי, אלא גם גורם סיכון מוכח וחד משמעי לבריאות, שיכול לפגוע באנשים ששוהים בסביבתו באופן משמעותי. עובש הוא מעין שם כללי למגוון רחב של פטריות, שהנבגים שלהן נישאים באוויר, חודרים לדרכי הנשימה ועלולים לגרום לבעיות בריאותיות קשות – החל מאלרגיות, דרך זיהומים בדרכי הנשימה ועד להתפתחות של מחלות שונות. הסיבה לכך היא שהעובש “אוכל” ולמעשה הורס את המצע שהוא נמצא עליו – גם כאשר המצע הזה נמצא בתוך גוף האדם. כאשר אנשים שמתמודדים עם מחלה או מערכת חיסון מוחלשת שואפים עובש, הם נמצאים בסכנה אף גדולה יותר לסיכונים בריאותיים משמעותיים, עד למצב של סכנת חיים.

התקנה לא תקינה של הצנרת

התקנה לא תקינה של הצנרת עלולה להוביל, בין היתר, להצפות של מי ביוב. מי ביוב הם מים שמכילים פסולת אנושית כמו למשל צואה או שתן, כמו גם מיקרואורגניזמים וחומרים כימיים מחוללי מחלות. פרט לעובדה שמים אלה מתאפיינים בריח חזק ורע מאוד, שמהווה מפגע לכשעצמו, חשוב להבין כי במערכות הביוב קיימים מגוון של חיידקים וגזים רעילים שיכולים להזיק לבריאות האדם. אותם חיידקים וגזים עלולים להוביל בין היתר למצבים כמו בעיות נשימה, בעיות עור ואלרגיות, ולעיתים אף לווירוסים ולמחלות קשות שמתפתחות עקב החשיפה לחיידקים שונים.

שימוש במים אפורים

בשונה ממי ביוב, מים אפורים הם שפכים סניטריים, שאינם מכילים הפרשות אדם, וניתן לעשות בהם שימוש לצורך השקיית גינות, למשל. עם זאת, מדובר בכל זאת במים אסורים לשתייה או לכל מגע עם הגוף. הסיבה לכך היא שמים אפורים מכילים ריכוז גבוה של מיקרואורגניזמים, סבון וחומרי ניקוי סינתטיים, שעשויים לסכן את בריאות האדם כאשר הם באים במגע עימו.

מכלל: הבית שלכם למקצועות הקבלנות השונים

כפי שניתן לראות, עבודת קבלנות או שיפוצים שמתבצעת בצורה לא נכונה עלולה להוביל לסיכונים בריאותיים משמעותיים. לכן,חברת “מכלל” הכשרה מקצועית עמלה בהקמה של עשרות קורסים מקצועיים בענף הקבלנות והשיפוצים, שיספקו לכם את כל הידע התיאורטי והמקצועי הנדרש בתחום, יעשירו אתכם בידע מעשי ובטיפים פרקטיים, ויאפשרו לכם לבצע עבודה טובה, מקצועית ויסודית יותר.

בין היתר, המכללה מכינה את תלמידיה לבחינה של רשם הקבלנים, שמעבר שלה מאפשר לקבלנים להירשם בפנקס הקבלנים כ”קבלן רשום”. כדאי לדעת כי “קבלן רשום” הוא לא סתם תואר פורמלי, אלא גם כזה שמספק לקבלן יתרון משמעותי על פני המתחרים שלו, שכן הוא יכול להירשם למכרזים ממשלתיים,לנהל פרויקטים גדולים ורווחיים יותר ועוד….

חברת “מכלל” הינה המכללה היחידה בארץ אשר מוכרת על ידי משרד הבינוי והשיכון ורשם הקבלנים, ומספקת את ההכשרה המקיפה והמקצועית ביותר בתחום זה בארץ.

על מנת לסייע לכם הקבלנים לעבור את ההכשרה והמבחנים, עושה “מכלל” מאמצים על מנת להתאים את עצמה באופן המיטבי לכל סטודנט, ובכלל זה מיישמת שיטות הוראה אפקטיביות, עושה שימוש בפלטפורמות חדשניות ומקפידה לעדכן את תוכנית הלימודים ואת שיטות ההוראה שלה באופן תדיר.

פוסטים נוספים

10 עצות אחיתופל על דיאטה

במידה רבה, הפכה הדיאטה לדרך חיים של כולנו. מעטים הם האנשים שאינם נמצאים במשטר כזה או אחר של דיאטה. אבל מסתבר כי

סגירת תפריט