עדן

עדן

הצערת עור הפנים בלייזר | לקבל שפע מחמאות בלי לסבול אפילו דקה

החל מגיל מסוים רוב בני האדם מבקשים להיראות צעירים יותר. עם מכשיר חדש ואפקטיבי במיוחד בשם XEO תוכלו להצעיר את עור הפנים במידה ניכרת – בלי כאבים, בלי פגיעה בשגרה וכמעט בלי תופעות לוואי.

הצערת עור הפנים מתבצעת באמצעות קרני לייזר. מכשירי לייזר הם חלק מרכזי בעולם הרפואה האסתטית מזה שנים רבות, אבל ל-XEO יש חידוש משמעותי: הוא כולל מספר ידיות שכל אחת מהן מספקת מענה אופטימלי לבעיה אחרת שמבגרת את מראה הפנים – קמטים, כתמי גיל, נקבוביות מורחבות, אדמומיות, נגעי עור, צלקות ועוד. בזכות העובדה שמכשיר אחד יודע לטפל בכל הנ”ל, יכול פלסטיקאי מיומן לחולל פלאים במראה הפנים.

כיצד מתבצע טיפול הצערת עור הפנים?

ישנם 3 סוגי לייזר שונים שבהם משתמש ה-XEO כדי לבצע את הצערת עור הפנים האפקטיבית ביותר שיש: YSGG, Nd:YAG ו-IPL (הבזקי אור שמייצרים אנרגיה עוצמתית).

בזכות מגוון האפשרויות ניתן לבצע פילינג מדויק להסרת כתמים ולטשטוש קמטים, לשקם עור פגום עקב נזקי שמש או כלי דם בולטים, למצק את עור הפנים ועוד.

בדרך כלל נדרשים 4 עד 6 מפגשים כדי להגיע לתוצאות המרשימות ביותר האפשריות, כשכל מפגש אורך כשעה ולאחריו ניתן לחזור לשגרה כמעט מלאה.

עידוד תהליכי התחדשות טבעיים

פעולה חשובה נוספת של מכשיר ה-XEO רב היתרונות היא עידוד תהליכים טבעיים בגוף שכתוצאה מהם עור הפנים ממשיך להתחדש ולהישמר הדוק ומוצק לאורך זמן. בהקשר זה כדאי להכיר את הקולגן, חלבון מרכזי בגופנו שבין השאר תורם ליצירת רקמות עור חדשות. רקמות העור החדשות הן באופן טבעי חלקות והדוקות, כך שהיכולת של ה-XEO לגרום לגוף להאיץ את קצב הייצור של הקולגן היא בעלת ערך עצום לתהליך הצערת הפנים (הפגיעה המבוקרת בשכבות עור עמוקות היא זו שמדרבנת את הגוף לייצר יותר קולגן, במטרה לתקן את ה”נזק”).

בלי כאבים, מינימום תופעות לוואי

לא מעט בני אדם נוהגים לצטט את המשפט “כדי להיות יפה צריך לסבול”. ייתכן שבעבר המשוואה הזו הייתה נכונה, אבל ה-XEO מוכיח שאפשר להיראות צעירים יותר, הרבה יותר צעירים, גם בלי כאב ובלי תופעות לוואי משמעותיות לאורך זמן.

בהתאם, טיפול הצערת עור הפנים עם המכשיר המתקדם לא פוגמת כמעט בסדר היום הרגיל, והחזרה לשגרה כמעט מלאה מהירה במיוחד.

למה חשוב לעבור את הטיפול אך ורק אצל פלסטיקאי מיומן ומנוסה?

היכולות הגבוהות של ה-XEO יוצרות בסיס איתן להצערה מוצלחת של עור הפנים – אבל כדי לוודא שהפוטנציאל של הטכנולוגיה המתקדמת ממומש במלואו מומלץ בחום להפקיד את הפנים שלך אך ורק בידיים מקצועיות ומיומנות במיוחד של פלסטיקאי מנוסה.

סיבה אחת לכך היא שלמכשיר ישנן כאמור מספר ידיות, וכדי לדעת באיזו ידית להשתמש לכל מטרה נדרש ידע מעמיק. סיבה שנייה היא שכשהידיות השונות נמצאות בידיים מנוסות ואמינות אפשר לדעת בוודאות שלא ייגרם לך כל נזק עקב שימוש לא מושכל והסיבה השלישית היא שפלסטיקאי בעל שם דוגמת ד”ר אריק זרצקי יודע להתאים לכל מטופל ומטופלת את הפתרונות האופטימליים עבורם – וגם את הפנים שלך הוא יצעיר ויהפוך למרשימים במיוחד.

פוסטים נוספים

סגירת תפריט