עדן

עדן

מייבש שיער למי שאוהבת את השיער שלה

השיער הוא אחד המרכיבים העיקריים בהופעה החיצונית שלנו. אם השיער שלך חשוב לך כדאי כמובן לטפח אותו ולשמור עליו, ובפרט מומלץ בחום להקפיד על ייבוש נכון אחרי המקלחת – עם מייבש שיער איכותי במיוחד.

הפרמטרים העיקריים לבחירת מייבש השיער

כשמחפשים מייבש שיער מגלים מגוון רחב מאוד של מוצרים ושל דגמים. כדי למצוא את האופציה המתאימה לך ביותר חשוב לשים לב למספר פרמטרים ובעיקר להספק, לסוג גוף החימום, לנוחות השימוש, לקיומה של אופציית טורבו, לשאלה האם יש גם דיפיוזר, למהירות ולקיומה של אופציית אוויר קר.

הספק

כמו כל מכשיר חשמלי גם מייבשי שיער מתאפיינים בהספק שנמדד בוואט. הספק גבוה מוביל לייבוש מהיר אבל מצד שני עלול להזיק לשיער עדין ורגיש. כשהשערות עבות או רגילות, מייבשים עם הספק של 1,800 וואט או יותר הם האופציה המומלצת. אם השיער עדין או קצר, רצוי להשתמש במייבשים עם הספק שלא עובר את ה-1,800 וואט.

עוד כדאי לדעת שישנם מייבשים שמגיעים עם בורר דרגות חום, כך שאיתם ניתן להגיע להתאמה מושלמת לסוג השיער וגם לסוג הייבוש הדרוש (למשל ייבוש קל כשהשערות רק מעט לחות וכו’).

גוף החימום

האופציות העיקריות הן גוף חימום קרמי וגוף חימום מתכתי. הגופים הקרמיים עמידים יותר ויתרון משמעותי נוסף שלהם הוא הפיזור האחיד של החום.

נוחות השימוש

שיקול משמעותי אחר הוא הנוחות של ייבוש השיער. הגורמים שמשפיעים על הנוחות הם בעיקר המשקל של כל מייבש שיער, האחיזה בו ומיקום הכפתורים, כשכמובן לכל אחד ואחת העדפות אחרות והרגלים שונים – ולכן הדרך היחידה היא פשוט לנסות מספר דגמים ולראות מי מהם הנוח לך ביותר.

אפשרויות מיוחדות

ישנם מייבשי שיער אשר מגיעים עם אופציות ייחודיות שמרחיבות את האפשרויות שלך:

טורבו: לחצני טורבו מאפשרים להגביר את העוצמה של מייבש השיער – במקרים שבהם ממהרים מאוד.

דיפיוזר: אופציה שמומלצת במיוחד כשהשערות מתולתלות או כשרוצים להשתמש במייבש כדי לעצב ולנפח את השיער.

אוויר קר: הזרמת אוויר קר ללא הפעלת גוף החימום מונעת חשמל סטטי ומבטיחה עיצוב אופטימלי.

מהירות

בכל מייבש שיער יש מאוורר, ובאופן טבעי מהירות הסיבוב שלו מהווה גם כן פרמטר חשוב. מומלץ לתת עדיפות לדגמים שבהם ישנן מספר דרגות מהירות ובהתאם חופש בחירה מרבי בכל פעם שמשתמשים במייבש על סמך הפעולה הרצויה באותה נקודת זמן (החלקה, ייבוש, עיצוב וכו’) ולפי ההרגלים שלך.

דגמים מומלצים במיוחד

עוד פרמטר הוא כמובן החברה שעומדת מאחורי כל מוצר. מבחינה זו מייבש שיער זק”ש זוכה לעדיפות של ממש הודות למוניטין של החברה ובפרט למקצועיות שלה בתחום ספציפי זה. בין השאר כדאי להכיר את הדגם EF-974 טורבו 4800 שמציע 2 מהירויות וההספק שלו הוא 1,800 וואט. מאפיין נוסף של מייבש זה הוא פילטר אחורי מתפרק כך שקל לנקות אותו ולהבטיח שימוש יעיל במייבש לאורך שנים רבות.

בנוסף לאופציה של מייבש שיער זק”ש שתמיד מבטיח יחס עלות תועלת משתלם, כדאי להכיר גם את מוצרי המילטון. כך למשל ישנו המייבש המקצועי Hemilton EP-462 שמגיע עם ערכה שכוללת גם מחליק ומעצב. לדגם זה 3 דרגות חום, משקל כולל של 270 גרם ומערכת לייצוב הטמפרטורה בלוחות ההחלקה.

כמו כן יש לרמינגטון עם אחריות יבואן רשמי שריג אלקטריק  מייבש שיער עם עוצמה חזקה מאוד של 2400W דגם AC9096 Remington. למייבש יש דרגות עוצמה כך שאפשר להגביר ולהנמיך את העוצמה.

פוסטים נוספים

סגירת תפריט