עדן

עדן

השכרת חדרים לפגישה עסקית

השכרת חדרים לפגישה עסקית

יש לא מעט מקומות שבהם ניתן לעשות עסקים. לכאורה, המקום הנכון והמתבקש לפגישות עסקים הינו המשרד. אם לא תמיד זה אפשרי. לא תמיד זה נגיש. ומה עושים אם מקיימים פגישה רחוק מהמשרד או שבכלל אין משרד? הכירו את הדרך החדשה לקיום פגישות עסקיות: השכרת חדרים לפגישה עסקית.

פגישה בבית קפה? יש רעיון טוב יותר

התחלנו את דברינו בכך כי טענו שיש לא מעט מקומות שבהם ניתן להיפגש כדי לעשות עסקים. על מנת לא להשאיר את הטענה הזאת תלויה כך סתם באוויר, ניתן דוגמא אחת מיני רבות. פגישות עסקיות התקיימו פעם ועדיין מתקיימות בבתי קפה. לכאורה, זה פתרון לא רע. למעשה, האווירה בבית הקפה בלתי צפויה. לפעמים בית הקפה רועש מאוד. לפעמים, בית הקפה עמוס מדי וצריכים לחפש ברגע האחרון מקום חלופי לפגישה. זה לא רקע לפגישת עבודה מועילה. זה בוודאי לא רקע מתאים כדי להכיר מועמד לתפקיד בכיר בחברה או לפגישה עם אורחים מחו”ל, משקיעים או בעלי עניין אחרים. השכרת חדרים לפגישה עסקית מהווה רעיון טוב בהרבה. למרות שזהו רעיון די חדש בנוף הישראלי, מתברר כי הוא מאומץ בהתלהבות.

הרעיון הנכון ליזמים מתחילים

השכרה של חדרים לצורך פגישות עסקיות יכולה להתאים לחברות מבוססות, למשל כאלה ששוכנות בפריפריה. אם מנהל או שכבת מנהלים מגיעים למרכז לפגישות עסקים, אין יותר טבעי מאשר השכרה של חדר לצרכי הפגישה. אבל זהו רעיון טוב ומתאים גם ליזמים מתחילים. זהו רעיון שמתאים מאין כמוהו גם לעסקים קטנים שנמצאים במצב של התבססות. השכרה של חדרים שבהם ניתן לקבל לקוחות נבחרים או בעלי עניין אחרים יכולה להתאים כאשר לא רוצים או לא מסוגלים לשכור משרד בשכירות חודשית רגילה.

חדרים מאובזרים, גם לכנסים והדרכות

כפי שניתן להשכיר חדרים לפגישות עסקיות, כך ניתן להשכיר את אותם החדרים גם לתכליות עסקיות אחרות. במידה והחברה שמציעה את אותם החדרים דואגת לצייד אותם כהלכה, הם יכולים לשמש גם לצורך כנסים. אלו חדרים שניתן להעביר בהן הדרכות. לפעמים אפשר להוציא לשם אפילו צוות פיתוח או קבוצת מנהלים, כדי להתרענן מהאווירה הרגילה במשרד ולנהל ישיבה או סיעור מוחות שלא מן המניין. במידה ובחדרים יש אפשר להקרין מצגות או שקפים, אם יש לוח לצורך שרטוט והדגמות, אם יש מכונת קפה זמינה, חניה סמוכה ובעיקר אווירה נינוחה, כולם יוצאים מכך נשכרים.

יעיל וגמיש, יש היגיון בחיסכון

אפשר לצפות לכך כי אפילו בעלי עסקים גדולים למדי עשויים לשנות הרגלים על פי המציאות המצטיירת בשטח. כלומר, אפשר בהחלט לצפות כי יהיו בעלי עסקים שבבוא היום ישקלו לעבור למשרד קטן יותר, ולהשתמש בחדרים מושכרים במין סוג של מיקור חוץ. אם ישנו עסק שבו יש חדרי ישיבות שנמצאים בשימוש מועט, אין הצדקה לשלם שכירות יקרה. הרבה יותר הגיוני ויעיל לעבור למשרד קטן יותר, עם חלל שמיועד נטו לעבודה. כאשר צריכים לקיים ישיבה או פגישה עסקית, שוכרים את החדר המתאים לפי פרק הזמן הרצוי. כדאי להוסיף כי את החדרים ניתן לשכור לפרקי זמן קצרצרים, החל משעה אחת. אפשר, כמובן, לשכור חדר גם לפרקי זמן ארוכים יותר, לפי הצורך. זהו פתרון עסקי יעיל וגמיש.

פוסטים נוספים

סגירת תפריט